loading...

غرفه سازی و طراحی غرفه

بازدید : 285
شنبه 28 تير 1399 زمان : 19:33

کسب بهترین نتیجه از نوسازی ساختمان

موفقیت آمیزترین بازسازی ، بازسازی یا بهسازی ساختمان با انجام اصلاحات اساسی در ساختمان حاصل می شود ، بدون آنکه هزینه ای زیادی را بپردازید. با دقت فکر کردن در مورد آنچه که دقیقاً سعی می کنید به آن برسید و از آنجا فکر کردن در مورد چگونگی دستیابی به آن می تواند سود سهام را بپردازد. در اینجا ما به این موضوع می پردازیم که چرا شما می خواهید نوسازی کنید ، چگونه یک رویکرد معقول و ملاحظات مهم را برای دستیابی به موفقیت انجام دهید.

آنچه را که می خواهید به دست آورید در نظر بگیرید

آخرین شماره ما در مورد ساختمانهای خسته صحبت کرده ایم و چگونه می توان شناسایی برخی از ساختمانها گلگون است.

بنابراین شما فکر می کنید که یک ساختمان شاداب را تصاحب کنید یا شاید مسکن موجود شما بسیار خسته به نظر برسد. ذهن شما به نوسازی تبدیل می شود. اولین چیزی که ممکن است در نظر بگیرید این است که می خواهید به چه چیزی برسید و چرا.

برای هتل ها وضعیت ساخت و ساز یکی از مهمترین ملاحظات آنها است

برای اکثر مردم این فقط مسئله ای است که بخواهیم فضای زندگی موجود خود را تازه کنیم ، اما برای دیگران مانند هتلداران یا رستوران ها موضوع بقای تجارت است. برای این افراد ساختمان مهمترین دارایی است که آنها پس از "مکان ، مکان ، مکان" دارند (هتل های گردشگری در سومالی خیلی خوب عمل نمی کنند؟) برای چنین مشاغل شرایط و ارائه ساختمان های آنها یکی است. از ملاحظات مهم آنها کارآفرینان مهمان نوازی موفق شامل دکوراسیون ساختمان ، اثاثیه و نگهداری به عنوان بخش اساسی در هزینه منظم بودجه آنها. همانطور که گفتیم شماره های گذشته هتل های به خوبی سازمان یافته ، نوسازی را به عنوان یک روند مداوم انجام می دهند.

نوسازی برای افزایش ارزش دارایی شما

برای دیگران نوسازی وسیله ای برای افزایش ارزش یک ملک و فرصتی برای کسب سود قابل توجه با تحقق پتانسیل غیر قابل استفاده است. تعداد معدودی از افراد در اطراف این هدیه وجود دارد که می توانند ببینند کدام خاصیت ها دارای پتانسیل هستند و می دانند که کدام یک نیست. همانطور که این رسم قدیمی می رود "شما نمی توانید یک کیف پول ابریشمی از زائده شنوایی زنانه warthog بسازید".

این ممکن است نیاز به بررسی دقیق ساختار ساختمان داشته باشد تا بتوانید بفهمید چه کاری می تواند و نمی تواند انجام شود ، چشم انداز و خلاقیت لازم برای ایجاد ایده ها و مفاهیم جدید و نظم و انضباط برای مدیریت بودجه ای که پروژه را در آینده به دست آورد. هزینه معقول قانون طلایی این است که بیش از حد سرمایه را در ساختمان ندهید ، بیش از آنچه که از طریق افزایش قیمت فروش قابل جبران است هزینه نکنید. بسیاری از افراد این اشتباه را بیش از اندازه درگیر ایده های خود و از دست دادن ارتباط با واقعیت می کنند.

ساخت و ساز ساختمان شما زنده تر و یا بهتر کار کردن برای شما.

اگر به فکر نوسازی هستید ، ممکن است این مسئله را فرصتی در نظر بگیرید تا ساختمان شما برای شما بهتر شود. شاید این زمان برای سازماندهی مجدد اتاق ها ، جابجایی ورودی ، اضافه کردن کف یا استفاده از آن نسیم باشد که آزاردهنده به یک دیوار بدون پنجره برخورد می کند.

شما باید در نحوه عملکرد افراد در مورد ساختمان ، کارکردهای مختلفی که قسمتهای ساختمان ارائه می دهد و کارهایی که مردم باید انجام دهند ، دقت کنید.

ممکن است با اضافه کردن یک درگاه یا بیش از حد بتوانید سفر را از داخل ساختمان کارآمدتر کنید. همچنین ممکن است که با بستن یک درگاه از حرکت ناخواسته جلوگیری شود. جابجایی یک دیوار ممکن است با گرفتن کمی فضای از آن اتاق خواب که همیشه کمی در اندازه بزرگ بود ، یک اتاق فروشگاه بزرگتر شود.

نوسازی برای رسیدن به یک ساختمان به یک استاندارد قابل قبول

حتی ممکن است زمان آن باشد که کیفیت ساخت ساختمان خود را در نظر بگیرید و آن را به یک استاندارد برسید که به شما امکان می دهد شب ها به راحتی بخوابید. آیا ساختار به اندازه کافی قوی است ، آیا نشت سقف ، آیا پایه و اساس به اندازه کافی قوی است ، آیا در سیستم لوله کشی مشکلی وجود دارد و سیستم الکتریکی ایمن است. شاید یک نقطه شروع ارزیابی ساختمان باشد.

با ساخت و سازهای بسیار زیاد در بالی ، کمبود کار خوب وجود دارد که می داند چه می کنند. با مهارت های حرفه ای نسبتاً مشکوک که توسط برخی از افرادی که در ساخت و ساز کار می کنند و با تسلط بیشتر افرادی که ساختمان ها را با سرعت و ارزان ترین قیمت ممکن پرتاب می کنند فقط برای کسب درآمد سریع ممکن است متوجه شده باشید که قدرت اصلی ساختاری جدید خوب شماست. در حقیقت ساختمان به جای سنگ تراشی در زیر کت رنگ است.

نوسازی ساختمان به شما این امکان را می دهد تا مشکلات را مرتب کنید و ساختمان خود را بهسازی کنید.

نکته مهم این است که به وضوح مواردی را که باعث می شود ساختمان از بین برود ، مانند کاشی های کف ، رنگ چیزی را که سگ در دهه 1970 در پیاده رو پشت سر گذاشت ، مشخص کنیم.

مناطق ضعف را مشخص کنید

شما باید نقاط ضعف را پیدا کنید. آیا متوجه شده اید که رستوران ها اغلب با توجه به استاندارد و پاکیزگی توالت ها قضاوت می شوند. به همان روش استاندارد یک ساختمان اغلب با کمترین مورد استاندارد در یک اتاق قضاوت می شود. اگر از کاشی کف ارزان استفاده می کنید و این استاندارد را برای کل اتاق یا ساختمان تعیین می کند.

البته برخی از موارد آسان خواهد بود در حالی که برخی دیگر نپرداخته اند. به عنوان مثال ، شکل کلی ساختمان ممکن است نادرست باشد و حل آن آسان نیست. من یک زن با پشت بام را به یاد می آورم. هر کاری که او انجام داد ، نتوانست از این واقعیت فرار کند که خانه اش یک کانون اصلاحات اصلاح شده در طی سالهای متمادی بود.بدون هیچ چیزی برای کار کردن ، مشکل در بالای مشکل حل شده است. تنها درمان معقول تخریب و شروع تازه بود. متأسفانه ملاحظات مالی بیش از حد عالی بود و خانه با یک لمس سبد بیش از حد سخت که برای خوشبختی پرتاب شده بود ، همچنان در کار پیشرفتی است.

نوسازی اغلب از ساخت یک ساختمان جدید سخت تر است

نوسازی معمولاً به فکر و مراقبت بسیار بیشتری نسبت به ساخت جدید نیاز دارد. بیشترین استفاده و کار با ساختمان فعلی ، معمولاً بسیار سخت تر از ساختن از ابتدا است. اغلب به درک فنی ساختمان و / یا تفکر خلاقانه نیاز دارد تا آنچه را می توان انجام داد ، انجام دهیم. با بیان اینکه شگفت انگیز است چه می توان به دست آورد و چگونه حتی یک کت با رنگ مناسب رنگ می تواند یک زاغه را به یک کاخ تبدیل کند.

بسیاری از مردم خود را در دست گرفتن یک ساختمان با طرحی برای اصلاح و نوسازی ساختمان متناسب با اهداف خود می دانند. در چنین مواردی ایده خوبی است که قبل از ارتکاب خود مشورت کنید. از ساختمان ابتدا ارزیابی کنید ، ایده های خود را توسعه داده و در مراحل برنامه ریزی هزینه های نوسازی را دریافت کنید.

همکاری با یک معمار خوب می تواند کمک کند

برای فانی صرفاً کار ایجاد مفهوم صدا ممکن است به آسانی به نظر نرسد و اگر به دنبال چیز خاصی هستید ، ممکن است مشغول یک معمار باشید. یک معمار خوب می تواند به شما ایده هایی بدهد که حتی فکرش را هم نمی کرده اید حتی به خاطر داشته باشید که معماران مینیمالیستی اغلب دارای مهارت های مینیمالیستی هستند.

ایجاد ایده برای نوسازی نیز باید با دقت در هزینه انجام شود ، یک قانون طلایی افزایش سرمایه بیش از حد بر ساختمان نیست ، احتمالاً شما آن را پس نمی دهید. بهترین راه حلها معمولاً ساده هستند اما کاملاً فكر می كنند كه به حداقل كار نیاز دارند اما بیشترین سود را دارند.

منبع :

mrfixitbali

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 397
  • بازدید کلی : 6683
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی